Вівторок, 26.09.2017, 01:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Контакти
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Годинник
Мудрі думки
Вікно в Україну
Український національний інтернет-портал «Аратта. Вікно в Україну»
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

"НОВА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА"     науково-методичний журнал

Головна » 2016 » Лютий » 10 » ЗВЕДЕНИЙ ПОКАЖЧИК ЗА 2015 РІК
09:43
ЗВЕДЕНИЙ ПОКАЖЧИК ЗА 2015 РІК

Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» № 1 (81)

Абдуліна Т. Нові загрози національній безпеці Україні: аналіз наукових поглядів. – С. 69-72

Белешко Д. Метод доведення від супротивного. Деякі питання методики. Позакласна робота. – С. 79-84

Богатирьова М. Методи вивчення лексики студентами-правознавцями як соціально-комунікативна технологія. – С. 51-55

Бочко О. Картографічне моделювання земель за матеріалами дистанційного зондування. – С. 85-87

Бунчук О. Розвиток видавничої діяльності товариства шкільної освіти в контексті розвитку українського шкільництва  (1917-1920 рр.). – С. 3-6

Бухальська С., Шамро Н. Теоретичні аспекти реалізації міжпредметної інтеграції в процесі викладання медичної біології у вищих медичних навчальних закладах. – С. 92-95

Василенко Н. Система післядипломної педагогічної освіти як індикатор якості регіональних освітніх послуг європейського виміру. – С. 145-149

Васильченко Л. Проблеми досягнення нової якості освіти та освітніх результатів. – С. 6-11

Вовк О. Поняття готовності та її основні характеристики. – С. 36-39

Ворон О. Інформаційна культура як загальнонаукова та педагогічна проблема. – С. 149-151

Денисюк Л., Данілова Н. Абревіація сучасної англійської мови. – С. 63-65

Долід В. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у Нігерії. – С. 152-155

Жорова І. Ретроспективний аналіз розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України (40-і роки ХХ – початок ХХІ століття). – С. 155-159

Завалевський Ю. Педагогічні технології формування конкурентоспроможного вчителя в умовах діяльності районних методичних центрів (із досвіду роботи). – С. 131-135

Іскра Л. Втілення ідей формування миротворчих поглядів учнів у сучасній загальноосвітній школі. – С. 114-117

Капустеринська Т. Креативний лідер освітньої команди – керівник нової педагогічної формації. – С. 11-14

Кириленко С. Просоціальна поведінка дітей та учнівської молоді як складова утвердження громадянського суспільства в Україні. – С. 135-140

Кирилецька Г. Комп’ютерні технології при обробці результатів педагогічного експерименту. – С. 23-25

Кіян О. Батьківсько-вчительська взаємодія як педагогічний феномен морально-духовного виховання молодших підлітків. – С. 140-145

Клічук А. Особливості удосконалення професійної самореалізації педагога в умовах «ціннісної анархії». – С. 160-163

Клічук О. Роль сучасних інформаційних технологій у пошуку оптимальних рішень в економіці. – С. 163-165

Корнієць О. Використання  LimeSurvey для проведення опитувань у профорієнтаційній роботі  вчителів природничо-математичних спеціальностей. – С. 26-32

Крет З. Cучасне духове виконавство і його розвиток. – С. 125-127

Кубай Н. Патріотичні мотиви творчості Т. Шевченка в контексті козацької педагогіки. – С. 118-121

Логвиненко Ю., Мазуренко В., Медведєв І. Вплив інформаційних технологій на сучасну систему освіти. – С. 32-36

Лоза Т. Форми та методи підготовки до самостійного життя вихованців ДБСТ у рамках їх соціально-педагогічної підтримки батьками-вихователями. – С. 40-43

Мазаєва К. Використання дистанційної освіти як засобу підготовки вчителя біології до формування екологічної свідомості. – С. 165-167

Марчук О. Діяльність бібліотек «Просвіти» на Волині на початку ХХ століття: постулати «правильника». – С. 168-170

Мельник Н. Проблеми функціонування освітніх округів та шляхи їх розв’язання. – С. 15-19

Назаренко Л. Креативне середовище як засіб підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів. – С. 171-173

Науменко С. Практичні роботи як метод оцінювання географічної компетентності учнів. – С. 87-91

Одайник С. Посилення інноваційності у сфері підвищення кваліфікації і професійного розвитку педагогічних працівників. – С. 173-176

Оксенюк І. Особливості фізичного виховання студентів у контексті формування професійної компетентності. – С. 98-100

Олексін Ю. «Людиноцентрична» модель змісту шкільної історичної освіти. – С. 73-74

Омельчук В., Токар Ю. Волинь як культурно-освітній слов’янський і український регіон. – С. 74-78

Павлюк Р. Педагогічні умови формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичного виховання у процесі фахової підготовки. – С. 101-103

Пінюгіна К. Психологічна характеристика особистості батьків, які мають дітей з особливостями психофізичного розвитку. – С. 43-46

Полицяк Н., Демчук О. Компетентність як особлива форма академічної обдарованості особистості. – С. 46-48

Процюк В. Формування громадянських цінностей у процесі соціалізації особистості. – С. 122-125

Сокуренко О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими учнями. – С.  48-51

Топчій Л. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у педагогіці вищої школи. – С. 55-60

Федорець В. Інтегративні та соціокультурні аспекти використання наративного підходу для розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. – С. 103-114

Хмеляр І., Щупак О. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх медичних працівників. – С. 95-98

Цюлюпа Н., Мартинюк В. Розвиток творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл у процесі гри на фортепіано. – С. 128-130

Шацька Н. Особливості формування мовної культури особистості в суспільстві. – С. 60-62

Шутяк В. Проведення екскурсій із трудового навчання в початкових классах. – С. 66-68

Юзик О. Упровадження спецкурсів з елементами ІКТ у систему підвищення кваліфікації  педагогічних працівників як основа нового мислення сучасного вчителя. – С. 20-22

Ященко Е. Комунікативний аспект готовності педагогічних працівників до інноваційної діяльності у сфері післядипломної освіти. – С. 176-180

Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» № 2 (82)

Антіпова Н. Теоретичний аналіз понятійно-категоріального апарату компетентнісного підходу в професійній освіті. – С. 28-31

Бухальська С., Бухальський О. Актуалізація художньо-естетичного виховання студентів-медиків засобами музичного мистецтва. – С. 158-161

Васильченко Л. Технологічний підхід до навчання як необхідна умова досягнення нової якості освіти. – С. 32-36

Веліховська А. Дидактичні засади формування інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. – С. 183-186

Вершинська О. Теоретико-методологічні аспекти розвитку професійної  мотивації майбутніх фахівців із маркетингу. – С. 110-112

Гавлітіна Т. Концептуальні ідеї підготовки дорадників в освіті. – С. 7-12

Ганжа М. Вплив предметної творчості на розвиток дитячої особистості в історичній ретроспективі. – С. 132-135

Голубєва І. Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів – представників різних культур та мовного розмаїття у США. – С. 55-58

Дегтярьова Г. ІТ-компетентність учителів філологічних дисциплін: суть і структура. – С. 193-200

Діденко Н. Урахування психічних процесів у мовленнєвій позакласній діяльності учнів профільних філологічних класів. – С. 62-65

Журба К. Справедливість у смисложиттєвому вимірі особистості. – С. 136-139

Заходякін О. Гра на музичному інструменті як процес формування фахової майстерності майбутнього педагога. – С. 161-164

Зоря Ю. Використання телекомунікаційних технологій у патріотичному виховання учнівської молоді. – С. 201-204

Калустьян О. Оптимізація традиційних методик у контексті сучасних тенденцій викладання гармонії у вищих навчальних закладах мистецького спрямування. – С. 164-167

Кириленко К. Структурно-функціональна модель формування інноваційної культури майбутніх фахівців культурології у вищому навчальному закладі. – С. 36-43

Кирилецька Г., Бортнік М. Формування в учнів умінь застосовувати допоміжні елементи при розв’язуванні задач. – С. 80-83

Крівцов В. Деякі аспекти застосування спорідненості при розв’язуванні задач в ортогональних проекціях. – С. 84-88

Кубай Н. Козацька педагогіка в контексті Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України». – С. 140-143

Куцак Ю. Драматичне виховання як предмет педагогічного аналізу в країнах західнослов’янського світу. – С. 143-145

Лавренчук А. Формування нової політики підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів та стратегічні альтернативи її забезпечення в післядипломній освіті. – С. 3-7

Лавренчук В. Канони інтерпретації образу гетьмана Мазепи в зарубіжній літературі. – С. 66-68

Лаппо В. Організаційно-методичні засади духовного розвитку особистості студента в освітньому просторі вищого навчального закладу. – С. 146-149

Лапшина І. Самопрезентація та самопозиціювання педагога засобами інформаційно-комунікаційних технологій. – С. 187-189

Лисиця Д., Хмеляр І. Особливості формування здоров’язберігаючої компетентності в студентів стоматологічного фаху медичних коледжів. – С. 106-110

Лотоцька Л. Поширеність споживання енергетичних напоїв серед студентів медичного університету. – С. 113-118

Любченко Н. Інтеграція діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти в єдиному освітньо-інформаційному просторі як чинник інноваційного розвитку. – С. 12-16

Мазур Д. Музика як важливий чинник впливу на емоційну сферу людини: історико-теоретичний аспект. – С. 168-171

Марлова А. Комплекс педагогічних умов підготовки майбутніх лікарів до читання іншомовної фахової літератури. – С. 69-71

Марченко О. Формуюче оцінювання як перспективний шлях розвитку нового педагогічного мислення. – С. 50-54

Міршук О. Специфіка професійної підготовки магістрів військово-соціального управління до педагогічної діяльності. – С. 16-21

Нечипорук Л. Ноосферне мислення: гуманістичні виклики ХХІ століття. – С. 190-192

Новоселецький М., Нечипорук Б., Тищук В. Аналіз концепцій становлення і розвитку науки про природу і властивості світла. – С. 88-93

Олексієнко С. Особливості використання вільного програмного забезпечення при вивченні предмета «Креслення». – С. 44-46

Олексін Ю. Мета і завдання профільного навчання історії старшокласників. – С. 100-105

Орос В. Формування ІКТ-компетентності педагога у системі неперервної освіти. – С. 204-206

Павлюк Т. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних ігор у педагогічному процесі дошкільних навчальних закладів. – С. 97-100

Палаженко О. Сутність та структура виконавських умінь музиканта-духовика. – С. 172-173

Родчин З. Формування лексичної компетентності в студентів вищих медичних навчальних закладів на заняттях з української мови як іноземної. – С. 72-75

Русіна Н., Петрова О., Кийко Н. Використання інноваційних форм позааудиторної роботи студентів із метою підготовки висококваліфікованого фахівця із землеустрою: практичний аспект. – С. 149-153

Сасюк З. Сучасні тенденції викладання інженерної графіки у вищих навчальних закладах. – С. 46-50

Сойчук Р. Національні цінності як регулятор національного самоствердження особистості. – С. 153-158

Сокол І. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів. – С. 207-210

Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості фольклориста Юрія Цехміструка. – С. 174-178

Телятник К. Взаємодія «вчитель-учень» у навчальному середовищі вчительського веб-ресурсу. – С. 211-214

Ткачук Н. Організація профільного навчання в контексті провідних підходів нового державного стандарту. – С. 21-24

Федорець В. Інтегративне використання педагогічних, психологічних та соціокультурних підходів для збереження репродуктивного здоров’я жінки в контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. – С. 119-131

Цецик С. Компетентнісний підхід до процесу математичної підготовки майбутніх екологів. – С. 93-97

Цюлюпа С. Еволюція духового інструментально-ансамблевого виконавства в Україні. – С. 178-182

Чеп’якова І. Методика навчання похідних дієслів давньогрецької мови на етапі аналітичного та синтетичного читання. – С. 75-79

Шандиба О. Інформаційно-знаннєва інфраструктура для системи післядипломної підготовки інженерних кадрів. – С. 25-28

Шевчук Ю. Психологічна характеристика причин і типів поведінкових порушень у дітей молодшого шкільного віку. – С. 58-61

Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» № 3 (83)

Антіпова Н., Рідей Н., Антіпов І. Формування фахової компетентності у бакалаврів селекціонерів-генетиків. – С. 78-83

Білик Н. Школа новаторства – трансформатор новацій в освітній системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. – С. 106-110

Бунчук О. Організаційно-педагогічна діяльність Товариства шкільної освіти в умовах боротьби за збереження української школи в часи  денікінської окупації (вересень-грудень 1919 року). – С. 3-5

Віднічук М., Андрєєв О. Ознайомлення учнів середньої школи з основами нанотехнологій. – С. 83-88

Гарник І., Пантюк М. Інформаційні та комунікаційні технології у системі дошкільної освіти Великої Британії. – С. 31-34

Глінчук Ю. Формування в майбутніх учителів початкових класів ціннісного ставлення до професійної працеохоронної діяльності. – С. 69-71

Демчук О. Теоретичні підходи до вивчення життєвої компетентності особистості. – С. 62-65

Дубцова О. Успішна комунікація в групі: e-learning. – С. 45-47

Єрмак Ю. Проблема професійного самопізнання особистостів процесі фахової підготовки майбутнього вчителя. – С. 15-18

Завалевський Ю. Творча самореалізація особистості вчителя як головна умова професійної діяльності. – С. 9-12

Загородня А. Проблема професійної підготовки фахівців економічної галузі у педагогічній теорії. – С. 12-15

Зазуліна Л. Здоров'язбережувальне навчання як провідний аспект функціонування моделі Школи повного дня. – С. 88-92

Зелез І. Вивчення іноземної мови (української) у вищих медичних навчальних закладах України. – С. 48-50

Калачова Л. Особливості використання технологій відео конференції у діяльності працівників закладів післядипломної педагогічної освіти. – С. 35-38

Кендюхова А. Удосконалення професійної компетентності педагога за допомогою технології «портфоліо». – С. 111-115

Ковальський Р. Сутність професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. – С. 98-101

Ковбасюк Т. Формування компетентності педагогічних працівників до здійснення професійно-педагогічної та міжособистісної професійної комунікації. – С. 18-22

Колосова Л. Інноваційна методична робота як обов'язковий елемент професійно-педагогічної діяльності методистів районних (міських) науково-методичних установ. – С. 115-119

Кристопчук Т. Полікультурне виховання у системі педагогічної освіти в країнах Західної Європи. – С. 92-95

Лаппо В. Актуалізація етнопедагогічних традицій у виховному процесі ВНЗ - важливий чинник формування духовних цінностей студенства. – С. 95-98

Люшин М. Методичне забезпечення перебудови освіти на Рівненщині (1990-1999 рр.). – С. 6-8

Ляхоцька Л. Відкрита післядипломна педагогічна освіта: стан та перспективи розвитку. – С. 119-121

Мандрик Н. Загальнонаціональна мова як засіб освіти в Україні. – С. 42-45

Михасюк Т. Формування мовленнєвих умінь молодших школярів засобами народного календаря. – С. 72-77

Огринчук О. Проблема формування навичок монологічного та діалогічного мовлення у методиці навчання студентів-іноземців – С. 50-52

Павелків К. Рефлексивні засади професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. – С. 53-56

Полицяк Н. Формування психолого-педагогічної компетентності педагогів, які працюють з академічно обдарованими учнями. – С. 66-68

Потапчук Т. Становлення хорового мистецтва в Україні. – С. 102-105

Пулатова Л., Місінькевич О. Мовна когніція як складова полілінгвального світогляду особистості. – С. 122-125

Рак Н. Дослідження особливостей професійної підготовки особистості. –
С. 125-128

Рідей Н., Шолудяк А., Богуцький Ю. Сучасний стан дослідження у сфері управління освітою: аналіз керівництва ВНЗ. – С. 22-30

Ручинська Н., Семененко І. Основні підходи до визначення поняття змішаного навчання. – С. 38-41

Сніговська О., Малахіті А. Формування мотивації в студентів-міжнародників ОНУ ім. І. І. Мечникова при вивченні професійної новогрецької мови. – С. 128-131

Тусик Н. Модель розвитку навичок міжкультурної комунікації. – С. 132-135

Яценюк Н. Підготовка фахівців іноземної мови у навчальних закладах України кінця ХІХ-ХХ ст. – С. 57-61

Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка» № 4 (84)

Grzegorzewska Maria Katarzyna. Psychological analysis of the impact of work on the lifestyle of teachers. – С. 51-55

Антонченко М. Деякі педагогічні аспекти використання інформаційних технологій у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладу. – С. 40-42

Богдан В. Регіональний досвід інформатизації управління дошкільною освітою. – С. 91-95

Гавлітіна Т. Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням європейського освітнього простору. – С. 117-120

Герасименко Н. Створення електронного навчального середовища за допомогою сервісів WEB 2.0 та його використання в освіті дорослих. – С. 42-45

Гудовсек О. Особливості естетичного виховання дітей в Японії. – С. 138-141

Демченко В. Психолого-педагогічне спостереження як метод діагностики обдарованості дітей. – С. 59-61

Загородня А. Система вищої економічної освіти Республіки Польщі: характеристика навчальних закладів та зміст професійної підготовки. – С. 6-8

Злуніцина Н., Полюхович Л., Павлюк Р. Формування здорового способу життя як складова фізичного виховання студентів Рівненського державного гуманітарного університету. – С. 113-116

Кіян О. Педагогічні умови виховання громадянської компетентності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. – С. 120-124

Коваль В. Специфіка середовища та соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх. – С. 55-59

Кравець Р. Принципи полікультурного  навчання на заняттях з іноземної мови в аграрному ВНЗ. – С. 64-70

Левицька В. Особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в старшій школі Польщі. – С. 70-72

Лісова Н. Державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток. – С. 9-12

Марчук О. Функціонування педагогічних класів при Житомирській Маріїнській гімназії. – С. 3-5

Носенко Ю., Матюх Ж. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній дошкільній освіті. – С. 95-102

Остапчук Н., Полюхович Н. Структура та складові предметної компетентності учнів початкових класів при вивченні інформатики. – С. 83-87

Паніна Л. Життя та діяння єпископа римо-католицької церкви Яна Ольшанського. – С. 102-106

Парфенюк О. Особливості дистанційного навчання мов у економічних вищих навчальних закладах. – С. 73-75

Попко І. Трансформація ролі викладача в контексті дистанційної освіти. –
С. 46-48

Рідей Н., Шолудяк А., Богуцький Ю. Аналіз функцій управління в системі вищої освіти: аксіологічний і порівняльний аспекти. – С. 13-23

Савельєв М. Теоретичні підходи до вивчення наступності професійної підготовки студентів-технологів. – С. 23-28

Саприкіна О. Ретроспективний аналіз проблеми навчання та розвитку обдарованих дітей. – С. 61-64

Склярова І., Крамаренко Н. Формування інформаційного середовища для науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності  вчителя природничо-математичного напрямку. – С. 76-79

Сойчук Р. Структурна і змістова характеристики національного самоствердження особистості. – С. 125-129

Сяська І. Теоретичні підходи до проблеми формування екологічної самосвідомості студентів вищих навчальних закладів. – С. 106-109

Сяська Н. Розвиток образного мислення учнів на уроках стереометрії за допомогою педагогічного програмного засобу GRAN-3D. – С. 79-82

Тургенєва А. Соціально-педагогічні умови формування соціально-активної позиції в учнів професійно-технічних навчальних закладів. – С. 129-133

Фещенко О. Шкільний екзамен: від стресу – до успіху. – С. 28-32

Черненко Н. Структурно-компонентний аналіз готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками в навчальних закладах. – С. 32-36

Шандиба О. Загальна концепція оптимізаційного розвитку системи післядипломної інженерної освіти. – С. 36-39

Шидловський А. Сучасні труднощі у ході підготовки ІТ-фахівців. – С. 48-50

Шикула Р. Проблеми підготовки майбутніх учителів засобами музейної педагогіки у вітчизняній літературі. – С. 109-112

Ягоднікова В. Принципи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. – С. 133-138

Яценюк Н. Дидактичні та методичні підходи щодо конструювання змісту підручників з іноземної мови в початковій школі. – С. 87-90

Переглядів: 587 | Додав: Natali | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]